mina tatueringar

första tatueringen: två blommor och en fjäril, den gjorde jag för min farfar. hans favoritfärg var blå, därav fjärilen.


andra tatueringen: jag började med ett hjärta, senare gjorde jag två till. det rosa för min syster och de två svarta för mina bröder.


tredje tatueringen: ett fyrklöver för tur. 


fjärde tatueringen: en svala, lite familje tatuering, min syster, systers kille, bror och mamma har en likadan.


femte tatueringen: föreställer mig, på en tatueringsmaskin med en döskalle. eftersom jag tatuerade lite förut. en ros, med skälken som ett J.


sjätte tatueringen: en rosett, den har ingen mening eller betydelse.


sjunde tatueringen: en geisha. den är för min hund geisha.

Kommentarer
Postat av: chatta

Hejsan!



Fin blogg du hadde?bloggat länge?

jag driver sidan chatzone.se och just nu bjuder vi in lite bloggerskor hos oss

vi ger ut gratis guldmedlemskap om du reggar dig via denna länk : http://www.chatzone.se/R/66516050.aspx

hos oss kan du enkelt skapa en egen profil där du kan promota din bloggadress

och få mer besökare till din blogg.

2009-08-07 @ 11:36:10
URL: http://www.chatzone.se
Postat av: Simon

Vart fan är mitt hjärta i nacken ?

2009-08-07 @ 21:15:16
Postat av: josefin

haha du kan få ett, naaaaat

2009-08-07 @ 22:32:10
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: M

Vad kul att du la upp bilderna! Dina tatueringar är sjukt coola och du med :)

2009-08-08 @ 00:00:11
Postat av: lb

Oj! Visste inte att du hade utökat med fler hjärtan! Vad fint det va:) & visste inte att du gjort en geisha heller. Cool

2009-08-09 @ 17:24:25
Postat av: J

Grymt med bilderna. Du verkar hur skön som helst och din blogg är så kul att läsa. Fortsätt precis som du gör så kommer jag fortsätta läsa den varje dag! Kram

2009-08-10 @ 00:20:13
Postat av: Maado

Så jäkla snygga! Jag har också ett J som tatuering =)

2009-09-07 @ 23:52:15
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0