I MORGON ÅKER VI TILL SVERIGE, VÄSTERÅS, HÖKÅSEN

kom precis hem från stan. jag köpte världens bästa byxor från zara! 259 kr. köpte ett par leggings igår också, från cubus. kan visa någon gång. va på ett loppis så där köpte jag en liten väska/plånbok för 20 kronor som jag ska sätta fast nitar på. en svart skinn. spännande att se hur de blir. har tagit bort alla mina nitar från ett gammalt nitbälte, så nu har jag både stora och små. men dock inga i mellan storlek, haha. nu ska vi snart ge geisha lite mat, ut med henne. sen åker vi till thai stället och äter mat, jag och evelina. innan vi åker till mickes match som är klockan 19. nu ska jag sätta på mig mina nya brallor!

mamma, vi åker 8.20 i morgon bitti. är framme i västerås 20.50, tar bussen från uppsala så hämtar du eller någon oss på stationen vid bussarna? hör av mig när vi kommer till sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0