god morgon

har precis ätit frukost, efter att ha skjutsat micke och varit ut med geisha. det regnar lite idag, tråkigt. men det är ändå mysigt när man får ha på sig mycket kläder. efter mickes träning åker vi till ikea och kollar lite. vi behöver ett nytt skoställ. för många skor på för liten plats. en ny spegel skulle vara jätte fint också. en stor med vit träram. ikväll ska vi äta på ciao bella som öpnnar idag, om det inte blir ändrade planer. nu ska jag duscha och fixa mig, kanske slänger in en bild på nya byxorna. om jag bestämmer mig för att ha dom på mig. åh, jag vill så gärna ha nya skor. jag ska börja gå i höga skor, så jag måste skaffa bekväma. och de från dinsko ser jäkligt bekväma ut. nej jag måste ha ett par!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0