fredagen


vi gick på stan, tog en fika. köpte ett par jeans från h&m trend. senare på kvällen gick jag och paulina ut. kommer bilder från de om ett tag. paulina åkte hem för 40 minuter sedan. skjutsade henne till tåget. det har varit några bra dagar. nu är det tomt här, micke är på borta match. den ska jag se på tv ikväll klockan åtta. johanna med familj kommer förmodligen inte hit i augusti, tråkigt. åh jag är så törstig på cola, jag har en dålig vana. som har kommit tillbaka. coca cola. jag va duktig ett tag och drack inte så mycket. men nu har det blivit mer och mer. men vad gör de? det är ju det godaste som finns ibland. så ikväll blir det godis, cola och fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0