FÖRKYLD!

åh nej, jag börjar bli förkyld nu. micke fick ont i halsen i madrid, nu har jag ont i halsen och är snorig. måste till apoteket och köpa nässpray. jag hatar att vara snorig så man inte kan andas på nättrna. kliiiiiar i öronen också.

hela lägenheten är full med tvättade kläder som inte har torkat. det är de negativa med att de inte finns någon torktummlare. evelina är här vid klockan tolv, tror jag. innan dess ska jag åka till europris som vi upptäckte att de fanns igår!

jag funderar starkt på att gå till frisören när jag är hemma. så jag kan få håret som jag vill. jag misslyckas bara, vilket är väldigt tråkigt. just nu känner jag mig gråhårig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0