bara lite tankar


dagarna bara går.. jag gör inget vettigt av dom egentligen. men jag lider inte så jätte mycket av det. förutom att jag behöver känna att jag är bra på något, att jag gör något bra. förut hade jag fotbollen. men vad har jag nu? jag har den bästa pojkvännen/sambon man kan ha. jag får vara lycklig för det, det är jag. verkligen. har aldrig vart så lycklig med någon. vi planerar en resa, i december. jag längtar verkligen, det kommer bli underbart. två veckor, med all tid som finns att bara älska varandra. slippa tänka på allt annat runtomkring. ibland vill jag slippa tänka, bara känna att man duger, att man verkligen trivs med sig själv. slippa känna ångest var och varannan dag. ja..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Förstår tankarna, men du är bäst vännen!

<3

2009-08-06 @ 23:10:16
URL: http://eveluskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0